Nejčastější otázky a odpovědi

Je možné zboží vrátit, nebo vyměnit?

  • Pro vrácení stačí zboží zaslat zpět podle jednoduchých pokynů ZDE.
  • Co se týče výměny, z důvodu lepší přehlednosti skladu a rychlejšího vyřízení vaší objednávky výměny neprovádíme. Místo toho doporučujeme vytvořit novou objednávku na požadované zboží.
  • Abychom vám tento proces co nejvíce usnadnili, použijte kód na dopravu zdarma NA NOVOU OBJEDNÁVKU a do poznámky napište číslo původní (vrácené) objednávky. Kod: VYMENA

⚠️ V případě, že bude kod využitý mimo výměnu, tak budeme částku za poštovné dodatečně fakturovat.


Jak zjistím správnou velikost čepice?

Tabulky velikostí naleznete ZDE

💡 Velikosti čepic uvádíme v cm podle obvodu hlavy.

  • Hlava se měří v nejširší části, tedy přes čelo a týl.
  • Každý použitý materiál má odlišné vlastnosti – některé jsou pružnější, jiné pevnější – což může mít vliv na to, jak čepice sedí.

Je možné si zboží osobně vyzvednout na naší provozovně v Jablonci nad Nisou?

  • Ano, zboží si můžete nejen vyzvednout, ale také vrátit na naší provozovně v Jablonci nad Nisou. Oznámení o připravené objednávce vám dorazí e-mailem. Pro vrácení zboží doporučujeme předem zavolat.

Je možné si výrobky osobně vyzkoušet na vaší provozovně v Jablonci nad Nisou?

  • Bohužel, zkoušení a výběr zboží na naší provozovně v Jablonci nad Nisou není možné, protože zde máme sklady a výrobu. Vyzvednutí již vytvořené objednávky je ale možné.

Jak dlouho trvá doručení?

  • Většinu objednávek odesíláme do 1–3 dnů, u produktů upravených na přání se doba může prodloužit až na 7 pracovních dnů. Vždy se snažíme, aby doručení bylo co nejrychlejší. Pokud by expedice trvala déle, neváhejte nám napsat na info@drace.cz a rádi zjistíme, kde se objednávka zdržela. 😊

Je možné objednávku po odeslání ještě změnit nebo zrušit?

  • Ano, změna nebo zrušení objednávky je možné pouze do chvíle, než vám dorazí e-mail s fakturou a informací o odeslání. Poté už objednávku nelze upravit.
  • Pro jakékoliv změny nebo dotazy je nejlepší nás kontaktovat telefonicky na čísle 777 212 446 nebo napsat na náš WhatsApp na čísle 605 558 807.

Posíláte i na dobírku?

  • Na dobírku bohužel momentálně neodesíláme. Pokud u nás nakupujete poprvé a máte obavy, podívejte se na naše recenze od zákazníků ZDE .
  • Také nás můžete sledovat na našich sociálních sítích, kde nás lépe poznáte. Věříme, že budete s nákupem spokojeni! 😊

Kde najdu nějaké reálné fotky?

  • U některých produktů je vložena i reálná fotografie. Všechny tyto fotky naleznete také na našich sociálních sítích – Facebooku a Instagramu.